Imam priliku raditi mape i objekte, o kojima sam nešto pričao u prošlom postu.
Ti objekti se potom uvoze u razvojna rješenja za pravljenje igrica. U ovom slučaju su u pitanju su igrice koje definitivno imaju svoj krug i fanove a koji vole 3d objekte koji su sastavljeni od kockica (voxela).
Napravio sam nekoliko serija 3d objekata u voxelima. U igricama voxeli imaju neku svoju posebnu draž. Moguće je da je to zbog mnoštva rubova i elemenata koji pojačavaju dojam 3d prostora u jednoj igrici. Objekti uglavnom ne prelaze veličine 120 x120 x120 kockica. Za veće objekte potrebno je spajati više 3d crteža u jedan ako se radi u MagicaVoxel programu.
No to je dovoljno za minimalistički prikaz nekog objekta. Auti i ostala vozila iz voxela mogu se prikazati i s veličinam do 40x20x20 voxela kao što je slučaj na primjerima.
Također ih je moguće još više razraditi i dodati potrebne detalje.
Desetak autića napravljenih u kockica tehnici (voxel).
Za kraj prezentacije autića jedan 3d brzziii betmeno mobil.
Uz modeliranje automobila napravio sam i modele drugih vozila jedno od meni zanimljivih je kombi spasilačke sužbe iz Majamija :).